ErgoInGhana.reismee.nl

Desiba

Desiba!

De stageweek is voorbij gevlogen door de vele afwisseling in de dagen. Het begon rustig op maandag in de fysiotherapie. Hier hebben we veel verschillende patiënten gezien, met mogelijke casussen voor ons als ergo !

Dinsdag waren de kindjes aan de beurt. Op woensdag werd de hitte ons te veel en zijn we na de stage meteen een plonsje gaan wagen in het zwembad (VRA clubhouse). In tegenstelling tot zaterdag was het hier vrij rustig. Ook de vele souvenirtjes worden aangevuld door bezoekjes aan de culturele markt, want geef toe souvenirs kopen is gewoon leuk !

Donderdag en vrijdag bestonden uit de clubfoot clinic (kindjes met klompvoetjes) en de verschillende afdelingen. We zijn ondertussen al echte experts in het leggen van een gipsje. Vrijdagavond hadden we een after work drink verdient ! Na enkele cosmopolitans was het tijd om ons bedje in te gaan voor een weekend vol ervaringen.

Volgende week krijgen we de kans om naar Yumba special school te gaan. Dit is het enige bijzonder onderwijs in Tamale ! Een unieke kans die we met beide handen gaan grijpen.

Ons weekend bestaat uit rotswandelingen, een bezoek aan een apendorp en watervallen ! De foto's volgen zodra we ze hebben

Fijn weekend daar in het Belgenlandje !